Reševanje reklamacij s strani Adrije – Update 10.6.2013

Njivice 25.5.2013
26. maj, 2013
Terasa
26. junij, 2013

Reševanje reklamacij s strani Adrije – Update 10.6.2013

Update 10.6.2013

Tako majstri iz Adrije so svoje delo opravili.

Kuhalo na plošči mi še vedno ne deluje.Možno je tudi da se ne razumemo ravno dobro kje tiči problem, pustimo to plato, bomo že kako skuhali kavo 🙂

Kar se tiče kopalnice pa je zadeva popravljena vrhunsko. Če me moja vpraša kaj je bilo v kopalnici narejeno, da nič ne opazi, potem lahko s 100% trdim da je bilo popravilo odlično izvedeno 🙂

Z uveljavljanjem reklamacij sem zaključil, tako da se za popravljeno zahvaljujem, za ostalo bomo pa tudi preživeli.

Update 31.5.2013 

No tako kot je bilo dogovorjeno so danes v Njivice prišli serviserji iz Adrije. So me tudi poklicali, da so v moji hiški in da bodo popravili strop v kopalnici, štedilnik in zamenjali vijake na vhodnih vratih. V kolikor se vse to uresniči in izvede tako kot je treba ob o tem z veseljem na veliko pisal, v nasprotnem primeru, sicer ne z veseljem, pa tudi. Zanimivo mi je, da je za vsako stvar potrebno nekoga malo dregniti da se premaknejo v doglednem času.

Kaj me je pa danes resnično presenetilo pa je obvestilo od g. Luke iz kampa Njivice da prihajajo serviserji iz Adrije in da bodo v moji hiški. Mogoče se pa tudi na tem področju dogajajo zgodovinske spremembe.

p.s. Luka hvala za obvestilo.

p.p.s. Beno hvala za večkraten sprehod po bregu do moje hiške 🙂 Domači pa naj ne skrbijo je v dobrih “Samotovih” rokah 🙂 Malo šale seveda mora biti.

p.p.p.s. Samo si siguren da ni več prostora od mize do stropa terase 🙂 Drugače pa hvala za meritve.

Update 22.5.2013 

Včeraj pozno popoldan mi je pisal vodja prodaje iz Adrije. Odgovoril mi je da mi bodo vse sanirali vključno s stropom, ki je roko na srce verjetno posledica samega transporta.

Ker so v špici servisne sezone mi je tudi zagotovil da se bo moja reklamacija, glede na dolg začetni odzivni čas obravnavala prednostno, prav tako vse reklamacije ostalih individualnih uporabnikov v kampu Njivice. Okvirni plan obiska Njivic je naslednji teden. Jih je pa malo zmotilo da sem vse najprej objavil na svojem blogu :), kar ni čisto res saj sem jim 1 dan prej poslal mail. Kot kaže smo konec koncev nekaj dosegli s tem blogom, tako jaz ki pišem kot tudi vi ki komentirate na spletni in FB strani.

 

Update 21.5.2013 – Ne hvali dneva pred nočjo

Reševanje reklamacij še vedno poteka po ustaljeni praksi. Čeprav so Njivice oddaljene kar nekaj vožnje od tovarne (Črnomelj), je kot kaže še vedno potrebno najprej priti in popisati napake. Popis pa verjetno zgleda nekako takole : ne dela plošča na štedilniku. No jaz pa sem napisal “Ne dela zgornja leva plošča na štedilniku :)”. Za počen strop bo verjetno kriv prevoz, medtem ko so panti verjetno čisto v redu.

Po začetnem veselju, žal ponovno razočaranje in še dodatno čiščenje hiške (tudi preproge se ni dalo zgrešiti z blatnimi čevlji).

Sedaj bodo vse preučili in me obvestili o nadaljnjih korakih. Glede na to da ta kuhalna plošča stane okoli 100€ in da za njimi čistim hiško pol dneva, mislim da se mi bolj splača da enostavno kupim novo ploščo sam 🙂 Mogoče pa je to njihov namen.

 

Update 15.5.2013

Serviserji iz Adrije bodo v kampu Njivice v petek 17.5.2013. V kolikor ima kdo kakšno reklamacijo mu svetujem da jih ta dan poišče v kampu 🙂

Bi se zahvalil tudi Adriji za hiter odgovor. Upam pa da bodo tudi reklamacije rešene v takem tempu.

 

Update 13.5.2013 no. 2

Iz Adrije so se resnično potrudili in hitro odgovorili. V kolikor imate hiško v Njivicah in ste poslali zahtevek za reklamacijo je najbolje da se oglasite na FB strani https://www.facebook.com/sunroller.adriatica/posts/10200687801831831?comment_id=5471411 in napišete v čem je težava.

 

Update 13.5.2013

Na FB strani Adrije prejel naslednji odgovor:

 


Skoraj ne poznam v kampu lastnika mobilne hiške, ki ne bi vložil zahtevek za reklamacijo glede napak v mobilni hiški. Na primer pri meni je odpadel pant na vratih, ne dela 1 kuhalnik, imam počen strop v kopalnici, pri drugem manjka klubska mizica, nočna omarica ima poškodovano mizo ter element v kuhinji, spet pri tretjem poškodovan hladilnik. Pri montaži rolet so vsi imeli kakšno napako …. Seveda bi lahko še našteval in seznam še razširil, vendar je vsem skupna 1 stvar. Reklamacije se enostavno ne rešuje, kaj šele da bi se jih rešilo.

Vsekakor ne bi pričakoval kaj podobnega od  podjetja kot je Adrija. Ne trdim 100% da oni ne rešujejo reklamacij, lahko prihaja tudi do težav s komunikacijo med kampom in Adrijo, vendar je jasna 1 stvar, da reklamacije niso rešene! Pri meni je 1 mesec od vloženega zahtevka vendar do sedaj nisem dobil še odgovora.

Pant sem že zamenjal, zamenjal bom še vse ostale vijake na pantih, strop v kopalnici bo kot kaže ostal tak kot je (unikaten), 1 kuhališče pa bom prižigal z vžigalnikom 🙂 Kot kaže bomo navkljub zajetnemu kupu denarja sami reševali svoje reklamacije!